Kombinezon suchy oddychający RACING CLASSIC DRYSUIT NEO/SILNECK RED (CZASOWO NIEDOSTĘPNY) | drukuj | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||
Kombinezon (skafander) suchy oddychający
RACING CLASSIC DRYSUIT NEO/SILNECK RED 5004618 Jest "suchym” kombinezonem wodoodporny o wysokim stopniu paroprzepuszczalności. Kombinezon nie stanowi istotnej bariery termicznej, a jedynie warstwę nieprzepuszczającą wody. Dla właściwego komfortu użytkowania należy ubierać pod kombinezon bieliznę termiczną i kombinezon polarowy. Na stopy należy ubierać zwykłe (cienkie lub grube) skarpety. CECHY: - wodoodporny i oddychający suchy kombinezon wykonany z 4-warstwowej membrany, - lateksowe skarpety, - neoprenowe gilzy w mankietach, - neoprenowa gilza szyi, - dodatkowe wzmocnienia z Cordury® na kolanach i siedzeniu warunkujące niezawodność w newralgicznych miejscach, - pdpływowa kieszeń cargo na lewej nogawce. PARAMETRY:
!!! WAŻNE: Dla ułatwienia zakładania obuwia na skarpetę lateksową kombinezonu, należy: - po ubraniu kombinezonu założyć na skarpetę lateksową, cienką torebkę foliową, - na stopę ubraną w zwykłą skarpetę, skarpetę lateksową i woreczek foliowy, założyć odpowiednio dopasowane (dobrany rozmiar) obuwie zewnętrzne, - warstwa poślizgowa, (stanowiona przez torebkę foliową pomiędzy skarpetą lateksową ,a obuwiem) znacznie zmniejsza tarcie (but/lateks) podczas ubierania i użytkowania kombinezonu, - zachowanie warstwy poślizgowej na styku lateks – but wydłuża bezawaryjne użytkowanie kombinezonu i ułatwia (znacząco przyspiesza) ubieranie. !!! Kombinezonu nie wolno prać,
wirować, prasować.
Zabrudzenia zmywać czystą słodką wodą z mydłem (bardzo łagodny detergent) delikatnie pocierając miękką gąbką. SUWAK SZIP Brud, sól, piasek itp. mogą spowodować uszkodzenia. Jeśli brud, sól, piasek lub tp. są obecne, zamek należy umyć mydłem i wodą. Zanieczyszczenia mogą wpływać na funkcję uszczelniającą, jeśli dostaną się pomiędzy łańcuchy zębów. Jeśli zamknięcie SZIP służy do ochrony życia lub materiałów wrażliwych, funkcję uszczelniającą i czystość na obszarze łańcucha powinny być dwukrotnie sprawdzane przed każdym użyciem. Ciężkie zgięcia mogą spowodować rozszczelnienie, a nawet uszkodzenie. Proszę unikać. !
! !
Zabieg trzeba powtarzać
proporcjonalnie do potrzeb jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc
(instrukcja z piktogramami - obrazkowa – zawarta jest ze smarem
dołączonym do nowego kombinezonu).Przed pierwszym użyciem kombinezonu, należy dokładnie nasmarować zamek błyskawiczny z dwóch stron, dołączonym do kombinezonu smarem silikonowym. Silikon należy także wtłoczyć do „karetki” - suwaka (automatu zamykającego / otwierającego suwak). Odporność suwaka SZIP:
________________________________________________________________ Ogólna budowa zamka błyskawicznego: Zamek błyskawiczny składa się z zasadniczych pięciu części: Suwak (w potocznym języku: karetka, automat) część spinająca zamek Spina lub rozpina cząstki podczas zamykania lub otwierania zamka. Istnieją różne typy suwaków w zależności od zastosowania zamka (np.: zwykły/ozdobny/dwustronny) Cząstki (w potocznym języku: ząbki, łańcuch spinający) Znajdują się na każdej z taśm i zazębiają się po przesunięciu po nich suwaka. Spięte cząstki nazywa się łańcuchem. Taśma Specjalna taśma do zamków błyskawicznych, wykonana zazwyczaj z poliestru, bawełny lub innych taśm syntetycznych. Okucia znajdują się na końcach zamka stałego zapobiegają wypadnięciu suwaka i rozsunięciu się zamka na dwie części. Uchwyt suwaka umożliwia przesuwanie suwaka (zwykły/ozdobny) |